divendres, 11 de novembre del 2011

VotoWiki




Avui us presento una eina política i democràtica (cosa estranya en la mateixa frase) que ens pot ajudar a unir i compartir les nostres preferències polítiques. Es tracta d'una web que permet coordinar la ciutadania mostrant les seves preferències polítiques, de manera que segons la teva circumscripció pots veure el partit que més simpaties té segons els participants d'aquesta web. La participació és totalment anònima i s'ofereixen totes les possibilitats polítiques de la teva circumscripció. 

Es tracta de la web VotoWiki. Cal tenir en compte que la iniciativa fa poc que s'ha engegat i per això la representativitat no és real, ja que no hi ha els suficients participants com per considerar-ho una mostra. Tot i això, si sumem i augmentem la participació, ens podrem fer una millor idea de les tendències quan a partits minoritaris. Crec que aquesta és la clau de VotoWiki, procurar coordinar tots aquells votants indecisos o que voten partits minoritaris perquè vegin quins són els que realment tenen més possibilitats/oportunitats de sortir.

Doneu-li una ullada i vosaltres direu!

2 comentaris:

  1. El web en sí no m'acaba de fer el pes, podria haver estat més còmode, però la idea en sí és interessant! El que sí estic d’acord amb tu es que potser han començat una mica tard

    ResponElimina
  2. A què et refereixes en més còmode?Has tingut problemes per accedir? Jo primer vaig consultar com estava Girona i després vaig deixar la meva...
    Gràcies per participar;)

    ResponElimina