dimecres, 9 de novembre del 2011

Pirates de Catalunya

Em considero una persona externa a la política però amb ganes de canviar les coses. Si volem canviar les coses, de moment, necessitem representació política. Per aquest motiu em sorgeix el cabreig, perquè el proper 20 de novembre no sé qui votar. Fins i tot, en un principi, em vaig plantejar no exercir el meu dret a vot; però em nego a fer-ho perquè és un dret que ha costat molt de guanyar i, especialment, a les dones.

També vaig pensar votar en blanc, però no m'agrada beneficiar el més fort, per tant, tampoc ho faré. El vot nul és una altra opció que em va passar pel cap. Algun company em comentava de posar una papereta amb textos com "democràcia real ja!" o "no ens representeu"... La veritat, et pot agradar la idea però no té cap mena de transcendència política, per tant, no optaré per aquesta opció.

(Us recomano aquest article de El País, on s'explica la diferència entre l'abstenció i el vot nul. Pot ser us dóna una millor perspectiva.)

En la recerca de partits alternatius, aquests amb els que poca gent es fixa, vaig trobar-ne un que, al menys, desperta el meu interès: Pirates de Catalunya. Us deixo aquí el seu espot, tot i que no deixa de ser un prezi, és resultat d'un concurs popular. És a dir, el partit es basa en la participació ciutadana, la gestió transparent i l'interès en vetllar per les llibertats dels individus. No ens trauran de la crisi, però exerciran pressió i control sobre els grans poders.



3 comentaris:

  1. Malgrat que ho sembli, no és un prezi! :D Està fet amb Inkscape i Sozi, tot software lliure: http://sozi.baierouge.fr/wiki/en:welcome

    Aquí ho pots sentir dels mateixos creadors del vídeo: http://www.youtube.com/watch?v=lgfYRHHmrQM

    ResponElimina
  2. Doncs perdona per l'error! Tot just he treballat fa poc amb prezi i el format em recordava molt a ell. De totes maneres, gràcies per l'aclariment. Esmenré l'error a la publicació;)

    Gràcies per la teva participació Dario!

    ResponElimina
  3. Cap problema ;) El resultat és molt similar, la confusió és normal. Salut!

    ResponElimina