divendres, 14 d’octubre del 2011

Community Manager

Rolando Rodrich,  professor ordinari de Comunicació Corporativa i Institucional a la Universitat de Piura,    ens deixa en el seu blog un article sobre el paper del Community Manager i el per què de la seva existència. Es tracta de la descripció d'un perfil de comunicació que cobreix les necessitats que s'estan creant en aquesta societat tan connectada. Aquesta connexió en xarxa potencia la forsosa aparició del Community Manager.

Font: El Community Manager, per Rolando Rodrich


A continuació us deixo un altre enllaç que analitza els comportaments en les noves xarxes socials, tema que es va debatre a la Universitat Rey Juan Carlos on van intervenir experts de totes les especialitats relacionades amb el camp, tals com periodistes, comunicació, bloguers, advocats experts en Internet, entre d'altres.


A més, us aconsello aquesta pàgina per tota la gent interessada en temes de comunicació i la gestió d'aquesta.


Font:  Espacio Dircom

2 comentaris:

  1. Grácias Carlota! He visitado tu blog y me parece muy interesante de veras! Me das en qué pensar..

    A partir de ahora te sigo!

    Grácias por tu comentario

    ResponElimina
  2. Gracias a ti, ya sabes que aquí puedes estar informada;)
    Que disfrutes de la lectura!

    ResponElimina